Trudni i narzekający współpracownicy oraz zachowania, które demotywują zespół i psują atmosferę w pracy to sytuacje znane każdemu liderowi. Jak sobie z tym radzić i zauważyć kluczowe potrzeby zespołu? Przeczytaj tę książkę. Znajdziesz w niej pomocne
Szczególnie polecam tym, którzy myślą o uruchomieniu własnego biznesu. Znajdziesz w tej książce wszystkie kluczowe elementy dotyczące prowadzenia własnej działalności. Jeśli masz wątpliwości czy warto otwierać swoją firmę to ta książka jest dla ...
Kluczowe zadania i wyzwania współczesnych liderów, a jednocześnie gigantyczne KNOW-HOW zostały zamknięte w jednej książce. Autorka podała całość w taki sposób, że po przeczytaniu możesz zastosować i od razu zobaczyć efekty.
Żyjemy i pracujemy w świecie schematów, standardów i „niepodważalnych” zasad, a takie środowisko powoduje, że wyłączamy myślenie i zaczynamy działać automatycznie. Ta książka to prawdziwie głębokie i mądre spojrzenie na zarządzanie w nieustająco ...
Brak umiejętności radzenia sobie ze stresem oraz brak pewności siebie to problemy wielu osób, które występują publicznie. Ta książka powie Ci co zrobić i jak mówić, żeby inni chcieli Cię słuchać, a później zaczęli wdrażać to, co im przekazałeś.
David Allen kolejny raz udowadnia, że przy zastosowaniu odpowiednich zasad i działań możemy zachować kontrolę nad tym, co robimy, a uzyskiwanie odpowiednich efektów nie musi wiązać się z koniecznością pracowania przez 24 godziny na dobę.
Pracując z zespołem lub będąc przedsiębiorcą musisz zadawać pytania. Po co? Dlaczego? W jakim celu? Odpowiedzi przyniosą sens dalszych działań, a ich brak sprawia, że stoisz w miejscu.
Niewątpliwie jedna z szybciej przeczytanych przeze mnie książek. Porządna dawka wiedzy podana w przystępny sposób.
Określ priorytety i realne cele zamiast koncentrować się na tym co przynosi korzyści ani radości. Czasu brakuje większości osób, których spotykam, a zatem część z Was na pewno znajdzie tu coś dla siebie.